olives.blogg.se

2014-02-28
18:30:54

It's a fri-day

Hjälp vad skönt med fredag, efter en hård  första vecka efter sportlovet kan man ta det lite lugnt.
 
Hade prov idag i fysik, tror att det gick bra, det kändes bra iaf. Tycker att det är svårt ett beskriva saker med mina egna ord, men det gick nog. Har även haft simning på idrotten.
 
Har nu gått upp och ner för trappen, målat naglarna och glömde allting så jag fick gå och hämta saker 100 gnr. Det är otroligt jobbigt, då det tar sån tid. När man väl ska göra något som det har man inte tid för massa sånt.
 
Har funderat på det där med prao idag. Det är ett helt år kvar men det gäller att vara ute i god tid, då de roliga sakerna annars kan försvinna. Jag tror att jag kommer ha en "politisk" vecka där jag lär mig om politik osv, en vecka vecka på typ kolmården med en kompis, och kanske en vecka på ett bageri eller liknande. Jag vet inte om jag kommer att ha 2 elr 3 veckor prao....
 
För att avsluta dagen kommer vi att se på Let`s dance (där Kenska är med!!) och såklart äta middag. Vi väntar fortfarande på vår matkasse som borde komma senast 8, men jag tycker att vi borde inse att vi är hungriga och börja laga ngt haha. För min del väntar lite bloggning också, håller på att skriva flera inlägg som jag kan ha som nödfall någon gång om jag inte kan blogga.
 
Bye
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: