olives.blogg.se

2014-06-11
07:00:00

Cat woman









 
 
 
Skorna är som jag har sagt miljoner gånger innan ett par Nike Air max 90s
Katten är min och hon ingår självklart i outfiten
Tröjan är från hollister men tyärr tror jag att det är utsåld
Shortsen från Bik Bok
Säcken är från GAP
Sen har jag en ring också men den har jag ingen aning vart den kommer ifrån, hittade den och tänkte, visst varför inte?
Sminkningen var mest något roligt som jag ville testa, absolut inget jag skulle bära till vardags, det är lite för... tantigt... Nej men ni fattar, inte jag. För röda läppar, för mycket ögonmakeup och aldennes för mycket rouge för min smak. 
Haha älskar mina póser asså... Men jag antar att man måste "pósa runt lite" om det ska verka äkta. 
Näst sista dagen i skolan för mig... Asså 10 veckor sommarlov.. det kommer bli skönt. Har en perfekt "3slutpåskolaoutfit som kommer på fredag klockan sju. Imorgon får vi se vad som kommer... Inget outfit har jag bestämt! Måste ha lite olika saker, inte bara outfits. Men har lite ideér på klädrelaterade inlägg som jag ska presentera. Så jag hoppas at vi ses igen under dagen. Om ni är snälla kommer det kanske ut ett spännade inlägg under dagen? Vem vet...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: