olives.blogg.se

2014-06-09
18:00:51

Dagen

Hur har min dag varit? Jo bra. 
Har tagit lite nya bilder till en outfit som kommer på fredag. En glaaad färgning outfit. 
Såg på en fotbollsmatch mellan våra lärare och eleverna i klass nio. Det är en tradition för vår skola att ha det. 
Har också sett på en talangjakt, på skolan såklart. Vissa var enormt duktiga!
Efter det blev det en tur till Uppsala med min syster.
Så nu tittar jag på lite serier och tar det lungt. Ska försöka titta på serier två timmar varje dag för att öva upp min engelska. Tjaa det är ok med mig, serier är roliga att se på. Just nu ser jag på Gossip girl. Jättebra serie som verkligen rekommenderas. Man kan i första taget tro att det är en tråkserie, men efter första avsnittet är man fast, tro mig.
Måste skriva ett inlägg till imorrn som jag lovade er.  Lite om hur jag uppnår mina mål. Satte, lite att göra, kan inte bara vara lat. Men såklart, jag älskar att blogga, oftast blir mina inlägg lite för långa för att det är så roligt att skriva!

Jaja, puss på er. 









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: