olives.blogg.se

2014-06-24
12:47:40

Hoppsan... Så blev det med uppdaten



Idag har jag inget inplanerat förutom att kanske gymma. Men ändå så har det inte kommit uppdate förns nu. Hur kan det komma sig?
Jo jag har inte uppdaterat eller ens brytt mig om att vara här, för jag har slappat. Tittat några timmar på gossip girl och bara tagit det lungt. Åkte iväg och åt på biblioteket. 
Men vet ni vad? Jag hade faktiskt tänkt plugga idag! Oj asså. Men förutom att se på gossip girl ska jag börja på en uppsats om delaktighet, börja på en engelsk novell, läsa och räkna matte. Duktig chey asså. Applåder.. Ska också flytta över lite material från bloggen till ett annat ställe. 

Har fotat lite idag också. En outfit. Fotade en annan outfit igår, så har massor. Men iallafall. Vi seees. Eller inte
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: