olives.blogg.se

2014-06-16
16:54:27

Killar ska inte ta selfies

Somsagt! Det är viktigt att ha en intresseväckande rubrik. Som ni kanske fattar ska jag prata om skor... För jag har nämligen köpt nya!

Sitter på tåget nu, efter en dag i Uppsala med bästa Freja! Ser en kille ta Seflies just nu. Sorry, men jag tycker inte att killar ska ta selfies.. Vi tjejer har redan tagit det uppdraget. Men om de vill, visst, jag har väl egentligen inget att göra med om folk tar selfies eller inte....


Har shoppat idag. Mycket. Har ärlig talat ångest nu efter att köpt två par skor (som att jag inte har nog med skor) en mössa och en snygg ärmlös skjorta.. Man iallafall checka av listan. Ni kan självklart se mina fynd på onsdag eller så. Imorrn kommer en ny snygg outfit upp, måste säga att jag är väldigt nöjd med den... Känns lite rolig. Jag hoppas att ni också kommer att gilla den. Kan inte skriva mer nu... Hoppade precis av tåget och det regnar... 

Men dagen har varit skitbra och jag är nöjd. Bra sällskap, bra köp och bra kläder. Har känt mig fett snygg i denna outfit.. E ni nyfikna nu? Såklart ni är. Somsagt jaaag är nöjd, så ni borde också gilla den. Om ni är lika fantastiska som jag. (Diva)

See ya sötisar. Puss & kram





Sushi! Gaaah varför fortsätter jag skriva?? 
Kommentar:
2014-06-16 @ 17:44:53
#1: felicia

Mums med sushi!

Svar: Eller hur! Älskar sushi!
Olivia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: