olives.blogg.se

2014-06-14
07:00:00

Men vem e egentligen bäst??



 
 
Jag såklart!
 
 

Nemen tjeeeena bloggishen! Saknat mig?? har varit lite segt här på bloggen, men jag har levt livet! Trots vädret har jag haft det jättebra, har gjort det bästa av det. För sån är jue jag. 
Mina 9 favvooutfits sen bloggen startade. Under fliken "outfit" kan ni hitta allihopa och några fler.
Själv gillar jag outfiten på bild nr; 1, 2,4,5 så där lite extra. Men sååklart, dem outfitsen har överflöd av detaljer.
 
 
Men ojojoj vad jag är trött. Håller på att börja gråta för att jag gäspar så. Hoppas att ni får en fantastisk dag och att erat sommarlov kommer att vara bäst. För det kommer mitt vara, det ska jag se till. 
 
Och förresten...! Idag looovar jag att det kommer upp ett inlägg exakt klockan tolv! Ett skrytigt och provocerande inlägg där min diva- sida framträder... Ojojoj vad svennebananer skulle bli sura om de läste. Oooopsi.. 
Så kom tbx klockan tooolv idag för stordåd! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: