olives.blogg.se

2014-06-22
12:24:56

Ny blogg!

Nu har jag en ny blogg, som jag kommer att ha heelt hemlig.

Denna blogg kommer att uppdateras lika mycket, men jag kommer att ha en till blogg. En som bara jag kommer att veta om... Där kommer jag att kunna skriva om vilket ämne jag än väljer. 

Är faktiskt väldigt nöjd med mitt beslut. Kommer ha två bloggar, men den ena behöver jag inte bry mig allt om vad jag skriver, ja nästan iallafall.
Somsagt, jag är nööjd, men vi får de vad jag tycker om någon vecka eller .

Blir perfekt. En privat och en öppen blogg.




Ja ni ser.. 

Haha nu blir jag extremt taggad! Jag hoppas att ingen hittar den nya adressen. Namnet på bloggen är iallafall kaxigt..

Men denna blogg kommer att uppdaterad liiika mycket! Skriver bara inte allting här, det kommer jag inte att göra på den andra bloggen heller. Det finns en gräns mellan att vara personlig och att vara dålig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: