olives.blogg.se

2014-06-10
19:34:10

Slösar- mysdag

Medan de andra gick till gymmet stannade jag hemma och solade och tittade på serier. Latis här asså! Men nästa gång kör jag. Hade faktiskt ont i foten idag, vet inte riktigt vad jag har gjort. Gick kanske lite för länge på stan. Men vill absolut inte vara skadad till sommarlovet, big no no för mig. Så jag stannade hemma. Ganska tråkigt då ett styrkepass känns som något för mig. Men somsagt, nästa gång ska jag äga ut alla på gymmet. 
Jag hade tur eftersom att jag kunde gå helt och hållet i skolan utan att halta, när jag kom hem blev det dock lite värre. Det är jue så långt att gå mellan mig och skolan...
 
Har iaf haft en gryyym dag. Eftersom att det är skolavslutning iövermorgon (!!!) så hade vi bara frågestport och några andra saker att göra i skolan. Vi tog d lite lungt helt enkelt. Chillade, taggade ner softade, hur man än vill säga. Vi gjorde också en fin skulptur/teckning av blommor. Peace. 
 
Imorgon blir det ännu roligare då vi ska bada!  Var så länge sedan vi badade. Eller tja, en vecka så men det räknas. Dock har jag ett problem och det är att min överdel inte matchar badbyxorna. Det är inte bara ett vanligt problem där färgerna inte passar. Utan överdelen har USA:s flagga och badbyxorna Englands.. Lite miss där..
 
Har också varit duktig och lagat Hamburgare aldennes själv! De blev faktiskt ganska goda, glömde kryddorna, men vem bryr sig om kryddor när det finns sås. Duh. Bröden blev lite brända, men det är inte brödet som representerar hamburgaren, utan köttet #deepshit.
 
Har lite att göra nu. Ska skriva ett inägg till imorgon och sen duscha. jag börjar få lite bloggtorka snart, men genom att läsa andra bloggar får jag ideér. Jag hoppas verkligen att jag hinner titta på Gossip Girl också.. Som att jag inte har tittar på det några timmar redan... Sen måste jag välja hur jag vill se ut till skolavslutningen, funderar på att ha en blå klänning med vitt till och guldaccesoarer. Känns fränt haha. Gaah, så mycket att göra så lite tid. 
 
Satte... Nu börjar jag på nästa inlägg, tror att jag kommer att skriva om vilka mål jag har... Eller om att inspireras. Tänker iaf vara väldigt djup. As always.
 
Bye sötisar




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: