olives.blogg.se

2014-06-14
19:25:08

Sneek peak




 
 
 
Ny kofta inköpt och med den har jag rockat. Har tagit bilder två outfits och den ena kommer imorgon!
Älskar verkligen koftan! Den kommer ni att få mer av i framtiden. 
 
Idag har jag, min lillasyster och mamma varit i Uppsala oh köpt kläder till vår lilla kusin. Hittade jättemånga gulliga saker, bl.a en blå prinsessklänning, Snacka om söt asså.... Har också gått en timmes promenad och tagit lite bilder till bloggisen. Sen har jag faktisk bara varit hemma och tittat på serier. Tittar på PLL och det börjar bli rysligt spännande, vill bara se mer, serien är för fasiken grym. 
Nu är det dock bara 3 avsnitt kvar på PLL så snart får jag återgå till Gossip Girl, vilket inte heller är så fel..;)
Förresten, hoppas att ni gillade mitt skrytiga inlägg, det kommer självklart en uppföljare till det imorgon vid lunch. Så... Outift klockan sju imorrn och #deeepshit klockan 12... Spännande asså...
 
Xoxo, Gossip Girl Olivia
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: