olives.blogg.se

2014-06-17
07:00:00

Union Jack









Skorna är ett par Converse. Inte helt omöjligt att se.
Bältet är från Levis 
Kjolen har funnits sen jag var fem, så här fasen ska jag kunna veta vart den kommer ifrån??!
Vita tröjan från vero Moda
Tröjan under med Storbritanniens flagga är från New yorker
Skinnjackan från Vero Moda
Hatten från Vero Moda


Är faktiskt jäkligt nöjd! Inte trodde jag att kjolen skulle passa fortfarande. Men jag gillade denna outfit något grymt, kändes jag lixom. Kände mig lite fyndig då jag lyckades knäppa skärpet på skolan utan att den där lilla flärpen stack ut. Ni vet ville flärp jag menar va? Det såg ut som att skärpet satt ihop med kjolen och att hela outfiten var en klänning. 

Bakgrund har jag alltid tyckt var svårt, men mamma har gjort iordning baksidan så jag kunde bara sätta mig och fota. Lyx lixom.

Ses under dagen. Kommer att gå en promenad vid ett elljusspår innan jag och lillasystern åker till Uppsala. Igen. Sen mot kvällen ska jag och mamma ta en sväng till gymmet. Denna gång blir det mage och intervaller. Vi kör hårt. 

Men oroa er inte. Bloggen uppdateras s vanligt. Vid tolv har jag tidsinställt ett inlägg till att komma. Satte puss på er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: