olives.blogg.se

2014-03-31
17:03:45

Inviger nya Nike Air Max



Stolt över dessa skor.. Men såklart, det är dem jag har letat efter ett halvår. Blev jätteledsen när jag sår att de hade smuts på skosnörerna.
Är inte så "tjejig" i vanliga fall, hoppas jag iaf. Men dessa skor är speciella.;)

Vad händer och har hänt idag da? Jo har gått i skolan, såklart. Efter det gymmade jag med kompisarna och tog en halv kladdkaka var efter gymmet. Det bästa att göra efter gym är att äta bort att träning.
Nu blir det läxor. Har tre prov inom 2 veckor. Kunde ha haft 4 om jag hade haft franska. 
Synd att behöva sitta inne när det är så himla fint väder, men egentligen, vem bryr sig? Sommarlov om några veckor med all tid i världen att vara ute!
Kommentar:
2014-03-31 @ 18:06:00

Snygga skor!

Kul att du var med & tävlade om att bli veckans blogg!
Nu är vinnaren dragen och finns uppe på bloggen, gå in och kolla om det blev just DU som vann, om inte så anmäl dig till en ny omgång i samma inlägg! Kram :)

Svar: Tack! Har anmält mig nu**
Olivia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: