olives.blogg.se

2014-06-04
14:37:45

5 av allt inom kläder

5 saker jag behöver
Ja behöva och behöva.. Några saker jag " behöver" är:
1. Iphone-skal, kanske inte under kategorin "kläder" men äsch.
2. Avslutningklänning, paaaanik! Kan ta en hemifrån men jag vill ha en vit så att jag kan matcha rosegold..
3. Räknas present till mormor?
4. Foundation med olika toner för att göra skuggor och liknande i ansiktet, men det är kanske till vintern.. Vet inte när jag använde foundation senast. Kanske i våras??
5. En kamrera att fota kläder skulle inte vara fel..

5 saker jag vill ha
Denna kategori var enklare! Jag vill alltid ha saker och alltid slänga saker. 
1. Hängselbyxor, snickarbyxor eller vad fasen det heter... Shorts med händelsen iallafall! Såna o jeans och med nått för magen #bästabeskrivningenasså
2. Shorts med hängslen. Fattar ni skillnaden på dessa två punkter?? Kan förklara senare för er som inte fattar min braiga förklaring
3. Silvrig klocka, en sån med massor av glitter! Hur snyggt asså!
4. Skor med klack, en kort men tjock klack som man kan gå ordentligt med. Gärna lite classy.
5. Mössa som inte har en fluffig tofs högst upp. Liteer gangsteraktig😏
5 onödiga saker jag har
1. Flera byxor i samma färg. Hur fasen tänkte jag där?? Nej, ett par ljusa, ett par mörka och ett par svarta byxor räcker. Inte flera av varje
2. Aldennes för många linnen... 
3. Gamla iphone4- skal som inte passar min nya iphone 
4. Alla småsaker från när jag var liten. Har några saker kvar som jag inte vill släppa, men tyvärr tar de plats
5. En jäkla leopardklänning som man inte kan göra något i. Den är jättelång.
5 bästa sakerna
1. Mina två väskor från Barcelona, snyyyygga!
2. Haha mina oinvigda magtröjor
3. Min jumpsuit, den är jättemysig.. Ska kanske ha den imorrn? Vi får se.
4. Vita skinnjackan 
5. Babour- jackan

Tja ett lite mer klädrelaterat tidsinställt inlägg inlägg. 
Kan ha skönt att ha lite tidsinställda inlägg när man inte har lust att blogga. Satte... Seeees




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: