olives.blogg.se

2014-05-27
08:00:44

Inköpslista i Barcelona

Här kommer min inköpslista till Barcelona! Kommer nog inte hitta allt som står på den, men det jag hittar köper jag! Därför hoppas jag att jag inte hittar så mycket..


Hängselbyxor- skulle vara fett snyggt med ett par ljusa jeansfärgade hängselbyxor. 
Shorts och byxor med hängslen- kan verkligen tänka mig själv komma springande med såna i trappa och fastna, med hängslena. Men de är iallafall snygga och det är det som spelar roll. 
Pösiga byxor- alltså såna som typ har leopardmönstrade och är gjord av tunnare tyg
Boyfriendjeans- troligtvis köper jag inte långa byxor i Barcelona då det är sommar. Men jag köper kanske slitna shorts istället.
Slitna, glittriga tighta byxor- min stil
Jeansklänning- kanske, får de om det finns någon snygg
Presenter- till mina kompisar mamma och mormor, och kanske övriga i familjen om jag hittar något fint
Bikini- jag "behöver" en som har lite annorlunda urringning. Har massor av raka och de ger fel solbränna..
Rosegold- måste ha en halsband (och andra smycken) att matcha min klocka med. 
Iphoneskal- ett plånboksskal som skyddar ordentligt. Det jag har nu börjat gå sönder.
Skor- skulle vara kul att ha ett par skor med en halv decimeter hög klack, klacken måste vara tjock
Smink- inte det viktigaste, men om jag hittar nått bra är det såklart att jag köper det
Playsuit- tröja och shorts som sitter ihop. 
Magtröja- typ en svartvit som inte är jättekort, men lite. Finns massa olika klädkombis att göra med magtröjor.
Solglasögon- gärna med USA-tema, eller ett par med rosa bågar och guldiga "glas" finns på Rayban
Mössa- en enkel svart som man kan matcha med
Keps- kanske en från obey, men det är inte jätteviktigt.
Avslutningsklänning- funderar på en mintgrön eller ljusblå glittrig
Kjol- alla andra är för små..
Snygg ryggsäck- vill helst ha en vit med gulddetaljer, men så länge den är nätt och snygg är jag glad 
Röd skjorta- har massor av idéer till outfits med röda skjortor
Röd blå-vit-röd- skjorta- samma som ovan 
Vit handväska- en sån med guldig dragkedja. Så sjukt snyggt!
Svart hatt- en Classic som kommer att fullända en av mina kommande outfits...
Guldiga shorts- vem gillar inte guld lixom?
Silvrig klocka- har en i rosegold, men om det finns billiga silvriga klockor kommer jag inte att säga nej




Håll utkik i eftermiddag då det kommer ett nytt inlägg med en klädkombi. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: