olives.blogg.se

2014-05-29
08:42:00

It´s the little things that makes life big

 
 
 
 
 
Känner mig duktig och lyckades välja 3 bilder bara. Ojoj. Sitter är och tittar på deckarfilmer, har pluggat lite under kvällen och ätit glass. Jag vet inte hur jag lyckas men jag gör alltid för långa texter. Har prov om en vecka eller så och måste korta ner min text jättemycket. Orkar. Inte. Med. Prov. Jag vill ha lov nu...
Aperopå sommarlov, det är väl vara tre veckor kvar nu? Längtar som in i fasiken, men vill även ta vara på den sista tiden. Egentligen e det väl bara några dagar om man räknar bort helger, lov osv? 
Just nu har jag lov i en vecka, men kommer tillbaka första dagen till ett prov.. surt. Måste få till den där provtexten och dessutom komma ihåg det mesta ur den tills provet, annars  blir allt bara kapput. 
 
Iallafall så kommer tröjan från Hollister här, den är riktigt fin och är bar i ryggen.
Ses senare
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: