olives.blogg.se

2014-06-02
12:00:10

Om jag kunde skulle jag....

... Stänga ner det där jäkla ask... Har själv inte det och har aldrig haft men jag vet att det är en hemskt sida. Ja den är iallafall hemskt när de som inte fattar hur man beter sig på nätet kommer och börjar ställa frågor.

... Fått en speciell dröm att gå i uppfyllelse, säger inte vad.

... Tränat mer, det är roligt att träna, men jag hinner inte alltid och det är surt. Vill ha en stark kropp som orkar mycket, eller iallafall mer än den gör nu. Jag tycker att jag har det nu, men jag vill bli starkare.

... Göra så att jag kan koncentrera mig mer och längre.. Kan inte koncentrera mig på plugg under en längre tid utan börjar göra annat.






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: