olives.blogg.se

2014-05-22
08:02:06

Ny dag nya möjligheter

Asså dagarna bli bara varmare och varmare- bättre och bättre. Snart är det sommarlov och jag vet att det kommer bli bättre än de flesta tidigare somrarna. Till sommarn kommer det även mer uppdatering, men jag kommer troligtvis inte komma upp i den fart jag hade tidigare.. 4 inlägg per dag satsar jag på då.

Saker jag ser fram emot tills sommaren:

* Att åka till Barcelona, åker inte till sommaren utan om några dagar, men det spelar ingen större roll tycker jag.

* Att bada! Typ det bästa som finns jue. Men Att sola på stranden är också ok.

*Att rida islandshästar, har fått en turridning på islandshäst i present, så självklart tänker jag utnyttja den.

* Att ******
*Att *******

*Att åka till Gotland! Typ en tradition nu, Almedalen varje år

Att åka till ***

* att vara med vänner och familj kommer också att bli bäst.

Jag kommer att rocka den här sommaren!😎


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: