olives.blogg.se

2014-05-29
21:39:27

Sista dagen:(

Ja då blir det sista dagen imorrn... Och jag har inte hittat mina pösiga leopardbyxor än...
Nej men idag Har jag shoooooppat..;) visar när jag kommer hem till Sverige.
Magtröjor, presenter och en väska är några av inköpen.
Jag tar tillbaka det där om att Barcelona inte är en shoppingstad... Det är BARA jag som är kräsen. Men de där leopaedbyxorna måste jag hitta.. Har kommit på en outfit till dem. Annars får jag beställa dem från någon hemsida eller så, men jag vill helst hitta dem i Barcelona då redan faktiskt var en shoppingresa.
Denna vecka har jag försökt hitta massor av billiga kläder, istället får få dyra. Kände att det var roligare med mycket. Det där med att det är bättre att köpa kvalitetsplagg får jag inte på.. Det är mycket roligare att shoppa massor av billigt som sen går sönder, för att kunna shoppa mer!
När jag kommer hem har jag lite olika outfits till er. Har suttit och fått snilleblixtar under resan. 
Nej, men jag antar att jag måste sluta nu... Hela kvällen kan inte gå åt att blogga, dessutom måste jag plugga, Gaaah vad mycket att göra! Förresten, ni visste väll att det bara är ca 7 dagar kvar i skolan nu?? Och jag har prov...  Denna sommar kommer att bli grym, lovar!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: