olives.blogg.se

2014-06-23
10:52:12

Don't grow up. It's a trap.







Bilderna tagna av min vän Freja<3

Är nu påväg till Västerås där jag ska gå på något köpcenter. Tror inte att jag kommer att köpa något men man vet aldrig... 
Satte, det kommer ev uppdate under dagen, beroende på om jag har lust att skriva eller inte. 
Var hos mina andra kusiner igår. Hade jättekul! Hoppas att vi får träffa dem snart igen.
Annars har jag haft det lungt, tittade på Gossipgirl i ca 2 h igår och läste lite i boken, the fault in our stars. Mina kompisar hade köpt boken och sa att den var jättbra, så självklart behöver jag också läsa den. Fick låna av min kusin så det är bara att läsa på. Boken är på engelska så det finns lite småkrångliga ord, men man brukar fatta med hjälp av resten av meningen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: