olives.blogg.se

2014-06-21
20:16:05

En helt vanlig dag

Jag veet att det är en aningens dålig uppdate, men ni får stå ut. Lever livet lixom. Duh.
Idag åkte vi Lite spontant till sigtuna och hälsade på min ridskola på vägen! Där fanns min söta och aningens vilda Toffi! Tyvärr för han inte gå på bete, så han var väldigt... Hmm. Typ orolig. Men jag kan tänka mig hur det känns, vem fasiken vill vara instängd och ensam i en tomt tråkigt stall? 

Min lilla kusin var också med! Hon var däremot inte såå intresserad av hästarna.. 

Så imorrn kommer jag att lägga upp en deepshit inlägg. Japp, vid tolv kommer det. Var längesedan jag postade ett sånt. Två dagar eller?? Mycket outfits har iallafall kommit, så det blir det paus på.. Börjar få slut på bilder..


Nu har jag 4 saker på min "att göra lista" 1. Skriva ett deepshit till imorrn. 2. Duscha. 3. Stäääda.. 4. Gossip girl. Hårt liv jag lever asså..



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: