olives.blogg.se

2014-06-19
10:58:18

Gossip girl

Idag är det reegn och kyla. Surt... Men det e lungt jag tittar på den lungt GRYMMASTE serien. Gossip girl. Får se vad som händer idag.... Ska försöka pallra mig upp och göra några inlägg + maila några tidningar. 

Glöm nu inte att lägga 7 olika sorters blommor under kudden om ni vill se sin prins, eller vad fasiken som händer. Midsommar imorgon. Får se om jag lägger upp någon midsommaroutfit. Kanske kanske inte, man vet aldrig. 

Har några inlägg som ligger i utkastet. Kommer att kunna använda dem dagar då jag inte hinner blogga, men ändå vill ha uppdaten på topp. Det är viktigt för mig. Måste alltid ha en plan B. 



Såhär kommer min dag att se up iallafall


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: