olives.blogg.se

2014-06-01
07:36:11

Jag älskar er<3

OMG! Gick in på bloggstatistiken precis och oj vad ni är fantastiska! Siktade på att ha ca 3-5 läsare eftersom att uppdaten har varit så usel, men nej! Mer än så var det. Ni är bäst!! Nu får jag mer motivation att blogga, men ska hålla igen lite till sommaren. Måste hålla kvar bloggglädjen lixom.
Men nu kommer det komma #deepshit och outfits i mängder. Det är det som är roligast att blogga och läsa om! Det är iallafall vad jag tycker... Men nu kommer det att dröja ytterligare en månad tills jag tittar på statistiken igen. Det är stressande att se den varje morgon, och det är då jag tappar blogglusten. Så i juli kommer det antingen komma ett lika glatt inlägg, eller ett deppigt. Vi får se.
Puuuuss på er


Kommentar:
2014-06-01 @ 08:35:38
#1: Nathalie

Vad fin du är!

Sv: Tack tjejen!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: