olives.blogg.se

2014-05-31
22:29:21

Dagen har flutit på

Dagen har flytit på som vanligt. Eller iallafall vanligt för att just ha kommit hem från Barcelona. Packat upp, kikat igenom nyinköpta saker och bestämde vad som kommer att bli presenter. 
Jag har även pluggat, Buuu. Känner på mig att jag kommer storfaila det här provet... Sista provet innan betygen sätts. Duktigt.
Får plugga på imorgon. Problemet är inte att jag inte kan det jag ska kunna på provet, utan att jag inte kommer att hinna skriva allt på 45 min.

Men det är mina problem och de ska inte smutsa ner denna blogg. Bloggpower!! Eller inte... Men jag har haft sååå roligt i Barcelona. Shoppat och shoppat asså! Blev inte riktigt så mycket som jag trodde, men en ny sommargarderob blev det!
Massor av magtröjor köptes, det kommer bli roligt i sommar.. Två väskor investerade jag också och ett par pösiga byxor med leopardmönster... Har redan en outfit på g med dem...
Aperopå outfit, jag behöver fotografer... Igen! Har lite olika kombis att fota till bloggen & jag vill ha bra kameror.. Inte vanliga iphone- kameror... Har ca tre kombies som är klara men massor av andra roliga idéer! Så håll utkik. Nästa gång jag fotar kommer det vara ännu mer speciella  outfits med mer detaljer!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: