olives.blogg.se

2014-06-25
07:00:34

The fault in our stars






Idag blir det Stocholm för min del. Kommer att åka det med delar av familjen och sen träffa min lilla kusin! Igen! Denna gång hoppas jag på att det inte blir aaallt för mycket shopping, men somsagt man vet aldrig. Jag tänker mig att alla kläder jag köper är investeringar inför framtiden... Jag vet inte hur rätt det är, men jag håller mig till det mottot.
Jag tror att jag har bestämt outfit. Men det jobbiga är skor, jag vill ha bra gympaskor att gå i då jag ska gå mycket. Men de är illgula satte...
Jaja får fundera lite till.




Kommentarer:
2014-07-03 @ 18:26:37
#1: Mayday

Den där boken verkar så himla bra detsamma med filmen :D

2014-07-03 @ 18:27:11
#2: Mayday

Den där boken verkar så himla bra detsamma med filmen :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: