olives.blogg.se

2014-05-28
22:24:42

En vanlig dag i Barcelona

Alltså det där med att Barcelona är Europas bästa shoppingstad? Ja det är  lite fake. Jag vet inte om det är jag som är kräsen, men jag som hade ställt in mig på att shooooppa köpte bara ett rouge/ blusher och ett Baby lips idag.. Jag är egentligen inget fan av Babylips, kanske för att alla små är galna i det. Men varför inte tänkte jag. Så jag har köpt ett... Det är lixom mot allt jag står för men visst, varför inte testa. 
Babylips var jue bra, men inte fantastikt. Det jag gillar är att det är lätt att sätta på, Apotekets läpbalsan är jue kletigt och jobbigt. Det här är jätteenkelt och bra så jag är nöjd, antar jag. 
Jag köpte en diskret färg som bara glittrar då jag inte allt är sugen på skrikfärger..

Förresten, för att ta sig till vår lägenhet är det bara att följa lukten... Men jag överlever! Det är jue trots allt en fantastikt stad, och jue mer jag tänker på det tror jag att det bara är jag som är kräsen.
Ett sista att säga till er läsare är att det var slagsmål här utanför vår lägenhet, typ. Några stod och diskuterade högljutt och. Det slutade med att en blev jagad av de andra, med träpåkar.. Han fick sig några ordentliga rapp!





 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: