olives.blogg.se

2014-05-24
12:00:00

Just Another Story

 
 
 
 
 
 
 
 
Min favvokombi av färger. Vit, blå, rosa och guld. Bling bling. En kombi som jag verkligen tycker om och känns som jag.
Men fattar ärlig talat inte hur jag lyckas på vissa bilder, fotograferna säger "Olivia, gör en hairflip!" och "självklart" säger jag och börjar slänga med håret. Så typ två bilder blir lite småfailiga, men det tycker jag bara är roligt. 
Kan inte riktigt välja mellan alla bilder så et blir ganska många, ni får leva med det helt enkelt. 
 
Så:
Skinnjackan är från Vero moda
Skjortan från H&M
Byxorna är från Levís
Skorna är ett par Nike Air Max
Väskan tror jag är från H&M
Sen har jag lite anant bling bling och ett linne+ vit tröja, men det vet jag inte vad det kommer ifrån. Så det får ni hitta själva. Tror att solglasögonen är från Gina Tricot.
 
Fotograferna är då Freja och Thea och det är även de som har sminkat och så. Ett stort tack till er!<3 Ni e bäst, glöm inte det.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: