olives.blogg.se

2014-05-26
11:54:00

Leker modell

 

h
 
 
 
 
Några bilder jag tog förut, inägget publiceras antagligen i Barcelona. Detta är nog outfiten jag blev minst nöjd över, för lite detaljer, för konstiga poser. Men visst det blev bra. Jag är alltid nöjd, bara mer eler mindre.
Jacka från Vero Moda
Klänning från New yorker
Väska från Desigual
 
Förresten så kommer det att letas väskor för fullt här i Barcelona. De är duktiga på skinn här, men jag är inte jätteintresserad av någon dyr märesväska. Blir gladare av flera lite sämre som man kan byta mellan. Vill ha en vit med gulddetaljer och kanske en rosa?? ^^
Om jag har lust kommer jag attt lägga upp min shoppinglista här, om jag inte redan har gjort det såklart. Sen kan jag checka av vad jag har köpt, för jag kommer shoppa, oj vad jag kommer att få väskan full. Självklart är inspon från Angelica Blick, världshistoriensbästa modebloggare.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: