olives.blogg.se

2014-05-27
16:11:00

Old and classy


 
 
 
 
 
 
 
Haha så tyypiskt jag på dessa bilder. Flummar iväg lite då och då, men jag kan vara seriös. Vissa bilder är såhär... Men andra bilder kan jag stå i alla möjliga poser och pluta med läpparna haha, det är riktigt skojjigt, man blir en fjörtiz. 
Men iallafall, över till den s.k outfiten, eller vad fasiken det kallas. Ni ser själva vad jag har på mig, men jag kan dra igenom det och se om jag vet vad kläderna kommer ifrån.
Den består av:
Bruna Timberland-  antar att de e från Timberland
Skinnkjol, haha från mormor.....
Blus från hm
Scarf från #jagharingenaning
Väskan har jag haft så länge jag kan minnas.
 
Liten rolig klädstil att ha på sig, lite classy, lite gammaldags. Men jag gillar det, tråkigt när alla ser likadana ut, bättre att kunna sticka ut, roligare om man frågar mig.
Det är duktiga Thea och Freja som både har gjort sminkningen med sotning och lösögonfransar och har fotat. Till er, ni är fantastiska.
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: